LAMBORGHINI AL1-review

LAMBORGHINI AL1

Introducere

Ai văzut vreodată un Lamborghini la mai puțin de 2500 lei?
Ei bine, acum puteți cu trotineta electrică Lamborghini AL1! Singura avertizare este evident că nu că pilotați un autoturism Lamborghini. Oricum, merită să investești într-o trotinetă Lamborghini, spre deosebire de ceva de genul Xiaomi, sau plătești mai mult pentru insigna sexy? În această recenzie mă uit la specificațiile și sexualitatea generală și vă dau gândurile mele despre trotineta Lamborghini AL1. Așa că haideți să ne afundăm într-o eleganță italiană – printr-o fabrică chineză desigur.

LAMBORGHINI AL1

– viteza maxima 25 km/h

– autonomie 50 km

– anvelope 8,5 inch

-putere motor: 350 w

-durata incarcare: 4 ore

-greutate maxima suportata: 100 kg

Generalități

Lamborghini AL1 este o trotinetă pliabilă, lansată pentru prima dată în 2021. Este o reminiscență a scuterelor originale Segway, dar formele îi dau un aer de stil italian. Lamborghini AL1 are acum un design obișnuit de pliere, 25 km / h viteză maximă, 25-30 km autonomie și 13 kg greutate (ceea ce îl face comparabil cu Xiaomi 1S). Bateria de 36 volți este depozitată in platformă (spre deosebire de Segway original), în timp ce panoul de bord afișează vitezometrul, nivelul bateriei și modul de pilotare, precum și lucruri precum conexiunea Bluetooth prin care te poți fi conecta la aplicația AL e-Mobility.

Aplicatia de conectare

În mod normal, aș începe cu trotineta în sine, dar pentru Lamborghini merită să atragă atenția asupra aplicației, deoarece este una dintre cele mai remarcabile caracteristici ale AL1. Nu numai că aveți trucuri drăguțe pe care le-am văzut înainte, cum ar fi opțiunile de iluminare ambientală, dar aveți o caracteristică utilă a hărții (cum ar fi cele găsite în aplicațiile de închiriere), care lipsește din majoritatea aplicațiilor private de scutere, cum ar fi aplicația Xiaomi. Vitezometrul semicircular – imitând o mașină – este, de asemenea, un detaliu plăcut (deși poate de natură să încurajeze oamenii să călătorească cât mai repede posibil, indiferent de mediu sau condiții). Așa că, imediat după ce ai intrat în scenă, alături de aspectul scuterului, ți se dă senzația că atenția a fost acordată designului și conectivității – așa cum te-ai aștepta de la o trotinetă electrică cu insigna Lamborghini.

Design

Trotinetele electrice tind să arate destul de asemănătoare, deoarece există doar atât de multe lucruri pe care le puteți face cu designul de bază și tind să fie fabricate în – și în parteneriat cu – companiile chineze, indiferent cine le proiectează. Cu toate acestea, trebuie să se acorde credit Lamborghini pentru a proiecta ceva care, în timp ce se conformează elementelor de bază necesare, arată destul de cool. Desigur, estetica este subiectivă – nu am fost niciodată un fan al mașinilor lor – dar cred că majoritatea ar fi de acord că Lamborghini AL1 este o bestie elegantă.

Cadrul AL1 este construit dintr-un aliaj de magneziu (cele mai multe cadre sunt din aluminiu), oferind Lamborghini o oarecare libertate în ceea ce privește greutatea (deoarece magneziul este cu 33% mai ușor decât aluminiul). Există și alte avantaje minore pentru magneziu, dar nici unul nu este cu adevărat relevant dacă nu intenționați să utilizați scuterul timp de mai multe secole. Cu o greutate de aproximativ 13 kg, Lamborghini AL1 vine de fapt puțin mai greu decât Xiaomi 1S (rivalul său mai ieftin), dar greutatea suplimentară se va datora în parte anvelopelor sale de tip fagure.

AL1 are anvelope de 8 inch. Anvelopele pneumatice tind să fie norma în aceste zile: De exemplu, Xiaomi 1S are anvelope pneumatice de 8,5 inch. Anvelopele Honeycomb se încadrează undeva între anvelopele pneumatice și cele din cauciuc solid, fiind rezistente la perforare, oferind în același timp o călătorie mai lină decât anvelopele solide. Cu toate acestea, acestea nu amortizează la fel de mult ca anvelopele pneumatice – sau oferă la fel de multă tracțiune. Pentru a compensa rigiditatea suplimentară a anvelopelor fagure, AL1 are suspensie față sub forma unei bobine de suspensie (dar ascunsă) la baza tijei ghidonului; un alt motiv pentru care îmi amintește de Segway ES2 original.

Maneta de accelerație este un buton/comutator pe ghidonul din dreapta, în timp ce există un comutator similar pentru frânarea din stânga. Din nou, acest lucru amintește de Segway, în timp ce Xiaomi au frâne asemănătoare bicicletei. În general, prefer familiaritatea unei frâne mecanice, dar rareori trebuie să frânezi puternic, deoarece, în general, decelerezi rapid după ce îți iei degetul mare de pe accelerație. Trotineta este, de asemenea, echipată cu o frână de picior pe apărătoarea de noroi spate în cazul în care se întâmplă să coborâți o pantă și să cântăriți 100kg și frâna electronică se defectează.

AL1 are un far și o lumină spate, care funcționează și ca lumină de frână, precum și reflectoare laterale. Farul este un pic neobișnuit prin faptul că este înclinat în jos, în timp ce majoritatea farurilor trotinetelor sunt îndreptate drept înainte. Gândirea trebuie să fie că este mai bine să vedeți clar ce se află la câțiva metri în fața voastră, decât să oferiți o rază mai mare. De asemenea, scade probabilitatea de a orbi șoferii (deși unul dintre voi ar trebui să fie pe partea greșită a drumului sau să meargă pe o stradă cu sens unic). După cum am menționat, există, de asemenea, o lumină ambientală, care răspândește o culoare la alegere pe pământ în jurul trotinetei: Un truc împrumutat de la Segway.

Pilotaj

Există o diferență minimă între finețea călătoriei atunci când se compară trotinete bine făcute, cum ar fi aceasta și Xiaomi. Unii spun că anvelopele pneumatice sunt mai bune decât suspensia, alții că suspensia este mai bună decât anvelopele pneumatice. Ca majoritatea trotinetelor noi, AL1 oferă trei viteze diferite – dar cine folosește altceva decât viteza maximă? Aplicația este un bonus real: Deși este destul de posibil să o ignorați și să vă plimbați cu trotineta fără a fi nevoie să știți unde ați fost și la ce viteză, este frumos să aveți si opțiunea asta pentru a trece timpul mai repede. Totul pare să funcționeze așa cum a fost intenționat.

Adesea menționez trotinetele în cazul în care bateria este depozitată in platformă că există o distanță relativ mică – adică spațiul dintre sol și partea inferioară a bazei. AL1 este similar cu Xiaomi în această privință. Baza poate fi ușor mai subțire, dar roțile sunt, de asemenea, puțin mai mici, deci echivalează cu o distanță similară și trebuie să aveți grijă să nu răzuiți baza de jos pe marginea bordului atunci când treceți de la pavaj la drum sau invers. Nu că ar trebui să te plimbi pe trotuar desigur.

Un mic beneficiu al Lamborghini AL1 față de elte trotinete, cum ar fi Xiaomi 1S, este rezistența sa mai mare la apă. Lamborghini este evaluat la IPX5, ceea ce înseamnă că este capabil să reziste la un jet de apă susținut, de joasă presiune. Xiaomi 1S are un rating de IPX4, ceea ce înseamnă că este rezistent la stropirile de apă din orice direcție. Acest lucru înseamnă pur și simplu că este mai puțin probabil să aveți probleme atunci când călătoriți pe ploaie sau când vă curățați trotineta.

Baterie si motor

După cum sa menționat, bateria de 36 volți este localizată în platformă. Acest lucru înseamnă că nu este ușor de schimbat sau actualizat. Bateria oferă 7,8 Ah și, prin urmare, 280 Wh, ceea ce este peste medie. Puterea nominală a motorului este de 350 W, care este, de asemenea, peste medie. Lamborghini afirmă un unghi maxim de urcare de 12%, ceea ce pare o subestimare având în vedere puterea furnizată de baterie / motor. Într-adevăr, m-aș aștepta ca autonomia să fie puțin mai mare.
Ar putea fi faptul că Lamborghini sunt mai realisti, cifrele lor fiind obligate să respecte reglementări mai stricte atunci când oferă specificații pentru autovehiculele lor.

Rezumat

Există multe lucruri de apreciat la Lamborghini AL1 și stilul său va atrage cu siguranță cei care caută ceva puțin diferit. Dar întrebarea principală este dacă AL1 valoreaza suma de bani cerută. Deoarece magneziul este de aproximativ două ori mai scump decât aluminiul, este posibil ca costul suplimentar al AL1 să fie redus la cadru la fel de mult ca orice altceva. S-ar putea argumenta, desigur, că magneziul nu oferă atât de multe beneficii și este mai mult o modalitate pentru Lamborghini de a se diferenția atunci când există modalități limitate cu trotinetele pentru a face acest lucru.

Deci, este greu de spus dacă plătiți pentru numele Lamborghini sau hotărârea lor de a oferi ceva diferit. Ceea ce pot să spun este că, în opinia mea, Lamborghini are aproape totul în regulă: Aș fi vrut doar roți puțin mai mari (cu 5-10%) și poate chiar suspensie spate. Dacă prețul este principala ta preocupare, poate alegi un Xiaomi sau ceva similar, dar dacă doriți ceva care arată grozav (și pentru a vă putea lăuda cu cadrul dvs. de magneziu) sau dacă doriți să aveți o aplicație mai utilă, atunci poate doriți să plătiți suplimentar și să mergeți pentru Lamborghini AL1.

Depinde cu adevărat ce este important pentru tine.

Lasă un comentariu