Kugoo M2 Pro
Kugoo M2 Pro este un scuter electric foarte versatil, foarte prietenos cu portofelul.
Kugoo face o mulțime de mișcări mari, iar Kugoo M2 Pro este una dintre încercările lor de a profita de o parte din demografia scuterelor bugetare din Europa. Ca de obicei, acestea oferă modele ieftine, cu specificații solide și calitate, iar Kugoo M2 Pro este unul dintre modelele lor emblematice.

Table of Contents
Kugoo M2 Pro ar trebui să fie puternic luată în considerare de navetiști, deoarece are un amestec bun de rază de acțiune și portabilitate.
Cu un cuplu bun și o putere de urcare bună, va fi, de asemenea, o alegere solidă dacă aveți o mulțime de dealuri și văi în mediul dvs.
Ratingul IP54 îl face o opțiune excelentă pentru oricine trăiește într-un loc ploios / înzăpezit / umed.
Anvelopele umplute cu aer și suspensia dublă fac ca această trotinetă să fie distractivă de condus. Este pur și simplu o trotinetă foarte distractivă și foarte mulți utilizatori îl iubesc tocmai din acest motiv.
Există mai puține mărci de trotinete electrice de buget în Europa decât v-ați aștepta. Desigur, duo-ul mereu prezent de Xiaomi și Ninebot are o prezență puternică și există câteva branduri mult mai mici care nu au într-adevăr multe oferte bune.
Apoi mai este și Kugoo.
Kugoo oferă trotinete electrice, care sunt adesea mai performante și mai bine echipate decât trotinetele go-to, și la un preț mult mai accesibil, de asemenea.
Și se descurcă destul de bine până acum. Au fost destul de mult un no-name când am intrat pentru prima dată în nisa trotinetelor, iar acum se pare că în cele din urmă își pun piciorul prin ușă și se stabilesc ca o forță care trebuie luată în considerare.
Dezpachetare si asamblare
Trotineta poate ajunge într-o cutie dublă, ceea ce este neobișnuit și poate deranja unii oameni preocupati de mediu, dar restul ambalajului de protecție și polistiren, va proteja cu siguranță trotineta de daune în timpul transportului.
Asamblarea este simplă, deși sincer, nu la fel de simplă ca în cazul altor trotinete. Va trebui să conectați cablurile de la ghidon și tijă, apoi să puneți ghidonul în poziție și să strângeți șuruburile.
Este recomandat să încărcați bateria complet înainte de a călători pentru prima dată.
Calitate si design
Kugoo M2 Pro are un aspect și o senzație foarte solidă, robustă, iar designul trotinetei în sine oferă un vibe de fiabilitate și rezistență. Versiunile anterioare ale acestei trotinete au avut unele probleme de durabilitate, dar au fost rezolvate cu succes, iar rezultatul este o trotineta bine construită, dură, foarte agilă, mult mai mult decât majoritatea celorlalte trotinete entry-level disponibile astăzi.


Utilizare zilnică și experiență de călătorie
Această trotinetă are o plimbare mult mai bună decât majoritatea celorlalte, în principal datorită combinației de anvelope pneumatice + suspensie dublă. Acest lucru nu se găsește adesea la aceași trotinetă la acest interval de preț. Plimbările sunt netede, confortabile și, probabil, cel mai important, extrem de distractive.
Kugoo M2 Pro include funcția pilot automat, care va fi activată după apăsarea accelerației timp de câteva secunde. Puteți modifica numărul de secunde după care pilotul activat porneste prin intermediul aplicației.
Echilibru, control, viraj
In privinta trotinetei s-au luat decizii de design care produc un cuplu mai mare și mai multă putere și accelerație a motorului, punând în principal motorul în roata din față. Acesta este un lucru bun, iar majoritatea scuterelor cu un singur motor merg cu această opțiune.
Dezavantajul obișnuit este că controlul și direcția nu vor fi ceva speriat, iar trotineta poate fi putin grea pe față.
Ei bine, Kugoo M2 Pro se adresează unora dintre acestea cu o lățime mai mare a ghidonului, iar acest lucru ajută. Trotineta poate fi totuși puțin grea în față, așa că asigurați-vă că schimbați centrul de greutate al corpului un pic înapoi atunci când frânați dintr-o călătorie rapidă.
Afisaj
Ecranul LED are o calitate anti-reflexivă și, deși nu este teribil de luminos, este de fapt suficient de bun atât pentru zilele însorite, cât și pentru noapte. Se afișează:
-viteza curentă
-modul viteză curentă
-nivelul bateriei
Nivelul bateriei are 6 bari în loc de 5, care este o modalitate mai precisă de a măsura cantitatea de baterie rămasă.
Motor, putere, urcare și cuplu
Motorul DC fără perii cu un singur butuc, integrat în roata din față, are un nivel de putere de 350 wați, cu o putere de vârf de 750 wați și un controler de 14A. Cele mai multe trotinete din această gamă de prețuri au motoare de 250 W sau 350 W, deci este bine că Kugoo M2 Pro se află în ultima categorie.
În trotinetele cu un singur motor, poziția motorului joacă un rol și reprezintă unele caracteristici. Motoarele de pe roata din față, ca aceasta, oferă mai mult cuplu și tracțiune decât motoarele de pe roata din spate. Asta înseamnă că scuterul va fi, în general, mai bun la urcare și va avea o performanță mai bună în general.
Motorul de 350 Wați, instalat cu înțelepciune pe roata din față, va face din Kugoo M2 Pro o urcare decentă și îi oferă un unghi oficial de urcare de 15°, utilizatorii susținând că poate urca chiar și dealuri de 20° fără prea multă dificultate.


Viteza si incarcarea
Viteza maximă oficială a lui Kugoo M2 Pro este de 25 kmh. Nu există multe rapoarte de la utilizatorii care testează această viteză, dar cei care au făcut acest lucru confirmă această afirmație, iar unii chiar raportează viteze superioare de aproximativ 28 kmh . Viteza maximă va scădea pe măsură ce nivelul bateriei scade.
Accelerarea este destul de bună, cu siguranță mai bună decât media. Nivelul accelerației poate fi setat și prin aplicație, ceea ce este destul de tare.
Încărcarea durează în medie 4 ore, dar pe măsură ce bateria se degradează în mod natural în timp, timpul de încărcare se poate extinde până la 6 ore.
Portul de încărcare este situat la baza tijei și este protejat de apă și praf printr-un capac de plastic.
Roti, suspensie, frâne
Anvelopele pneumatice de 8,5 inch, cu lățimea de 2,5 inch, fără cameră, asigură un echilibru bun între confortul călătoriei și rezistența la suprafețe plate, deoarece anvelopele fără cameră sunt mai rezistente la perforare decât cele cu tub interior. Anvelopele au o bandă de rulare standard pe ele.
Anvelopele au o gură de aer pe ele, ceea ce, în teorie, sunt doar o consecință irelevantă a producției, dar în lumea reală, proprietarii le folosesc pentru a identifica cât de uzat este anvelopa.


Există suspensie pe ambele roți, un braț cu arc dublu pe roata din spate și un arc mai mare între roata din față și tijă.
Suspensia este bună și merge un drum lung pentru creșterea confortului călătoriei, doar denivelările și găurile mai mari vor duce la oscilări. Probabil că nu sunt cele mai bune amortizoare din lume, dar ceva suspensii sunt mult mai bune decât nicio suspensie. Și trebuie să ținem cont de faptul că marea majoritate a trotinetelor din această categorie de preț nu au deloc suspensie, deci acesta este un mare avantaj pentru această trotinetă.

Mecanismul principal de frânare include o frână cu disc de 110 mm pe roata din spate și o frână electronică regenerativă la roata din față unde este localizat motorul. Ambele sunt activate prin apăsarea manetei de frână de pe ghidonul stâng, care activează, de asemenea, luminile roșii din spate și le face să clipească.
Frâna de picior este activată prin apăsarea piciorului pe aripa spate. Aceasta este o caracteristică de siguranță suplimentară și, în timp ce eu personal cred că nu este foarte utilă de cele mai multe ori, este mai bine să o aveți la dispoziție și să nu aveți nevoie de ea, decât invers.
Distanța de frânare a trotinetei este de 4 metri, iar acest lucru oferă Kugoo M2 Pro o putere de oprire foarte bună, mai ales dacă luați în considerare viteza maximă.
Rezistenta la apa
Standardul oficial de rezistență la apă al Kugoo M2 Pro este IP54. Asta înseamnă că trotineta nu este impermeabilă din punct de vedere tehnic, dar are o bună rezistență la apă și protecție, suficientă pentru a-l proteja de stropii de apă din toate unghiurile (asta înseamnă IP54).
Kugoo recomandă să nu o folosiți pe ploaie, dar asta este ceea ce fiecare companie recomandă, de asemenea, indiferent de cât de rezistentă la apă estetrotineta. Utilizatorii au trecut uneori prin ploaie ușoară și nu au avut defecte majore. Ar trebui să știți că, dacă decideți să faceți acest lucru, există un risc mic ca trotineta dvs. Să aibă unele probleme.
Platforma si ghidon
Platforma este într-o formă dreptunghiulară plăcută, dar fără margini ascuțite. Cu o lungime de 40 cm și o lățime de 18 cm, este suficient de mare pentru aproape toate tipurile de persoane. Acesta este acoperită cu cauciuc modelat pentru a preveni alunecarea.
Ghidonul este acoperit cu cauciuc care împiedică alunecarea chiar dacă mâinile sunt transpirate.
Înălțimea ghidonului nu este reglabilă, dar înălțimea de la punte la ghidon (în jur de 101-102 cm) este destul de standard și va fi o potrivire bună pentru majoritatea conducatorilor, inclusiv pentru cei mai înalți piloți de până la 195 cm .
Cu o lățime de 50 cm, ghidonul este mai lat decât cele ale majorității celorlalte scutere din această categorie de preț, ceea ce crește controlul și echilibrul scuterului și îmbunătățește foarte mult experiența de pilotaj în general.
Lumini
Kugoo M2 Pro are o lumină albă cu LED-uri în partea din față a tijei, situată în partea dreaptă sus, sub ghidon. Datorită rezistenței sale și unghiului ușor, răspândește lumină la aproximativ 6-7 de metri distanță.
Partea din spate a punții are lumini roșii care servesc drept lumini intermitente și lumini de frână, activate la apăsarea manetei de frână.
Luminile sunt suficient de puternice, iar trotineta poate fi considerată legală pentru a fi condusă pe strada.
Limită de greutate
Kugoo M2 Pro poate transporta încărcături de până la 120 kg . Trotineta a fost folosită atât de utilizatorii mai grei, cât și de cuplurile rebele care călăresc câte două odată (nu ar trebui să faceți asta, dar este distractiv, deci…), iar limita de greutate este confirmată.