Trotineta electrica 100 km/h Dualtron Storm LTD
Va fi Dualtron Storm potrivită pentru tine?
Spre deosebire de unele dintre modelele Dualtron, cum ar fi Ultra 2, Storm nu este o trotineta universal, ci adaptata mai specific mediilor urbane. Acest lucru este destinat să ardă asfaltul, să ardă cauciuc și să zdrobească betonul în oraș, mai degrabă decât să rupă căile de murdărie și traseele forestiere ale circuitelor off-road.
Table of Contents

– viteza maxima 100 km/h
– autonomie 185 km
– anvelope 12 inch
-putere motor: 2×5750 w
-durata incarcare: 5-12 ore
-greutate maxima suportata: 150 kg
Acestea fiind spuse, puteți schimba anvelopele stradale ale lui Storm pentru o pereche de anvelope off-road. Cu toate acestea, este mai bine să optezi pentru Dualtron Ultra 2 dacă vei face mai multe călătorii off-road decât pe strada.
De asemenea, ar trebui să notez aici că – în cazul în care eticheta de preț nu v-a dat deja jos –Dualtron Storm nu este o trotineta entry-level și nu este potrivita pentru navetiști (cântărește 50 kg, la urma urmei). Singurii oameni care ar trebui să se gândească să investească în Dual sunt conducatorii cu experiență care se simt confortabil cu trotinete de înaltă performanță (65 km și în sus) și care caută să facă schimb cu ceva cu mult mai multă adrenalina.
Firar, chiar și cei care sunt deja bine versați în trotinete puternice vor fi surprinsi. Modul în care Dualtron Storm izbucnește atunci când accelerați ar putea surprinde chiar și pe cei mai experimentați piloți, în timp ce aspecte ale calității călătoriei – cum ar fi platforma – vor fi conform asteptarilor.
Ai fost avertizat – aceasta nu se numește Storm(furtuna) fără nici un motiv.
Storm întruchipează, de asemenea, cele mai bune din gama Dualtron. Ghidonul său pliabil, construcția impunătoare, suspensia în 45 trepte și afișajul luminos legendar întruchipează esența Dualtron. Dacă vă iubiți trotinetele, sunteți pasionați de performanță și doriți să mergeți „cu totul” pe un autovehicul care vă va impresiona prietenii și vă va condimenta viața, aceasta este.
Ghidonul
Să începem cu înălțimea trotinetei.
Vorbesc, desigur, despre ghidon. În primul rând, se pliază folosind un mecanism inteligent cu arc, ceea ce înseamnă că arată fantastic și funcționează intuitiv. Desigur, ghidonul pliabil – deși cu siguranță elegant – apare rar pe trotinetele ultra-performante, deoarece vitezele la care pot ajunge aceste trotinete necesită o bază solidă. Din fericire, ghidonul se fixează bine și nu am experimentat nicio formă de vibrare – chiar și atunci când am smucit accelerația.


În afară de forma funcțională a ghidonului, mânerele din cauciuc oferă aderența necesară pentru a controla cuplul agresiv al puterii 6640W a motorului cu butuc dublu. În mod similar, comenzile trotinetelor, situate în partea stângă, sunt ușor accesibile și aduc o îmbunătățire binevenită majorității celorlalte pe care le-am testat.
Nu numai că fiecare buton este iluminat cu un inel de lumină în spatele acestuia, dar semnalizatoarele de direcție utilizează un comutator simplu, astfel încât să puteți vedea cu ușurință dacă sunt sau nu pornite (cu alte butoane de semnalizare a virajului este adesea o situație de tip „hit sau miss”, deoarece nu puteți vedea dacă sunt sau nu pornite doar uitându-vă la butoane).
Singurul aspect al ghidonului de care ar trebui să țineți cont – în special dacă aveți peste 1,8m – este înălțimea lui. Ghidonul măsoară 130 cm în înălțime, care – în comparație cu trotinetele similare – este puțin cam scurt
Cadru
Cu anvelope largi și o punte colosală, Dualtron Storm merge pe urmele strămoșilor săi Dualtron, canalizând o energie combativă, dominantă. Decupat în negru, cu o singură tijă tubulară și brațe mari, robuste, accentuate cu lumini swag, Storm îmbină școala designului clasic al trotinetelor cu un aspect și o senzație unica.
Pentru că nu există nici o îndoială – Dualtron Storm este o trotineta cool. Echipata cu o iluminare extinsă (și personalizabilă) a brazdelor, care se schimbă și clipește într-o serie de culori caleidoscopice, Storm îmbină aspectul capricios și amenințător al ramei sale cu o senzație distractivă, proaspătă, care va întoarce cu siguranță capetele.

Punte
A spune că puntea trotinetei Dualtron Storm este doar mare ar fi o subestimare.
Aceasta este suficient de mare pentru a găzdui un joc de poker și este acoperita într-un furnir de bandă cu suprafata de smilgher pentru aderenta. Dar, desigur, există un alt motiv pentru dimensiunea punții Storm care merge dincolo de confort și stabilitate – este locul în care este găzduita bateria detașabilă a trotinetei.
O caracteristică destul de nemaiauzită pe trotinetele de la Storm, bateria sa găzduită de punte poate fi îndepărtată cu ușurință pentru o încărcare mai simplă. Există chiar și un voltmetru mic încorporat în suprafața punții pentru a ține cont de capacitatea sa.


Din punct de vedere al confortului, puntea oferă spațiu suficient, plus o placă de prindere versatilă în care se poate înclina la viteze mari. Când Storm este pliat, ghidonul se prinde în punte pentru a face trotineta mai ușoara de ridicat și transportat.
Este demn de remarcat faptul că placa de kickplate este diferită de oricare alta pe care am întâlnit-o. Pivotează cu suspensia spate – deci este nevoie de puțin timp pentru a vă obișnui. Momentele în care mișcarea de pivotare este cea mai pronunțată sunt atunci când accelerați și plasați în mod natural mai multă greutate pe piciorul din spate.
Roti
Poate anvelopele fără cameră de 12 inch ale Storm par familiare, asta pentru că probabil le-ați mai văzut înainte. Etalând același set de anvelope de stradă ciudate ca cele de pe NAMI Burn-e și Wolf King, The Storm nu reinventează roata aici – deși oferă încă o experiență fenomenală de călătorie.
Anvelopele mari și late ale lui Storm inspiră încredere în timpul mersului în ritm – ceea ce, având în vedere viteza maximă de 100 km/h de care este capabil aceasta trotineta, este crucial. Nu obțineți aceleași niveluri de agilitate și dinamism oferite de anvelopele mai mici, dar stabilitatea patch-ului de contact mai mare este mai mult decât suficientă. În plus, datorită designului lor umplute cu aer, acestea sunt pregătite să absoarbă valurile inițiale de șocuri pe care le veți experimenta trecând peste gropi și crevase.


Calitate si durabilitate
The Storm vine cu toate garniturile de durabilitate și design pe care le-am aștepta de la un model din faimoasa linie Dualtron. Format atât din aliaj de aluminiu de calitate aviatică, cât și dintr-un tip de oțel compozit – cu plastic polipropilenic ranforsat, rezistent la uzură pentru unele dintre consumabile – Storm este construit pentru luptă.
Împreună cu acest cadru robust și impunător, Storm se mândrește cu o baterie de înaltă calitate, cu un sistem de construcție și de frânare pe care vă puteți baza.
Dar, cel mai important, Storm îmbină aceste capse Dualtron cu niște înflorituri noi și elegante. Cel mai notabil, acest lucru este observabil în bateria detașabilă a scuterului – singurul model din gamă care se laudă cu această caracteristică.
Desigur, trebuie să ne adresăm elefantului din cameră atunci când vine vorba de calitatea construcției furtunii – lipsa unui rating de rezistență la apă. Din păcate, acreditările IP sunt o priveliște prea rară în scuterele Dualtron – o absență făcută și mai evidentă de politicile de garanție ale vânzătorilor trotinetelor.
Așa cum este obișnuit în întreaga industrie, garanția exclude orice daune considerate a fi cauzate de ploaie. Având în vedere acest lucru, cel mai bine este să lăsați trotineta în interior atunci când plouă afară, sau să riscați să vă anulati garantia trotinetei.
Pe scurt, Dualtron Storm și furtunile reale nu se amestecă.
Singura altă zonă de îmbunătățire este dacă a existat un mecanism de prevenire a rotației prea mari a coloanei de direcție.
Greutate si sarcina
Dualtron Storm cântărește 50 kg, care – credeți sau nu – este de fapt pe partea ușoară atunci când vine vorba de trotinete ultra-performante.
In ceea ce privește sarcina, poate susține o greutate relativ standard de 150 kg. Acest lucru se aliniază îndeaproape cu celelalte trotinete de top de pe piață și este depășit în clasa sa numai de către Wolf King. La 200 kg, King are cea mai bună capacitate portantă față de orice alt model de pe piață – ceea ce înseamnă că este o opțiune ideală pentru piloții mai grei.
Pliere și portabilitate
În plus față de ghidonul pliabil discutat mai devreme, Dualtron Storm se pliază, de asemenea, în jumătate la tijă, printr-un mecanism intuitiv, care este, de asemenea, destul de comun în întreaga industrie.
Contrapția pliabilă a lui Storm se bazează pe câteva cleme de guler cu eliberare rapidă, asociate cu un inel de blocare. Pentru a deplia trotineta, eliberați clema, deplasați glisorul de blocare în sus și ridicați stâlpul mânerului. Odată ce trotineta este în poziție, repoziționați glisorul de blocare și fixați stâlpul cu clema de guler.
Aceste cleme sunt de înaltă calitate și nu am avut probleme cu ele în plimbările mele de testare. Acestea fiind spuse, va trebui să vă asigurați că sunt suficient de strânse (foarte strânse) înainte de a vă stabili – în caz contrar, riscați să vă oscilați tulpina ghidonului.


Ghidonul pliabil utilizează un mecanism similar și – deși nu acordă Storm prea multe acreditări de portabilitate – sunt utile atunci când vine vorba de depozitare și transport. Mai important, ele sunt sigure – ceva care poate fi absent atunci când vine vorba de „piesele în mișcare” ale unui trotinete.
Storm a noastra a sosit, de asemenea, cu un cârlig mic atașat pe care îl puteți înșuruba în partea din spate a punții. Acest lucru vă permite să prindeți ghidonul de punte, ceea ce face ca Storm să fie mai ușor de transportat decât trotinetele concurențiale – deși are însă 50 kg, așa că luați cuvântul „ușor” cu grija.
Asamblare
Dualtron Storm sosește aproape complet asamblată și gata de plimbare. Tot ce va trebui să faceți este să îl despachetați, să îl desfaceți și să vă asigurați că accesoriile ghidonului sunt înșurubate ferm în poziție.
Vă recomandăm să utilizați manualul pentru a vă obișnui cu diferitele sale părți complexe – ca să nu mai vorbim de lățimea completă a funcționalității oferite de setările P ale afișajului său EY3 – înainte de a porni la drum. De asemenea, merită să investiți într-un far suplimentar dacă vă îndreptați după întuneric.
Caliatea condusului
Este Dualtron Storm confortabilă pentru a o conduce?
Echipat cu un sistem inovator de suspensie din cauciuc în 45 trepte și pneuri pneumatice de 12 inch, Storm este capabil să reziste la impactul întregului teren urban. Nu veți obține aceeași calitate a călătoriei în afara orașului sau pe suprafețe off-road, desigur – dar dacă acesta este scopul dvs., este mai bine să optați pentru Nami Burn-e Viper și suspensia reglabilă KKE. La urma urmei, sistemul de suspensie în 45 trepte al lui Storm este mai ușor de discutat decât de reglat. Suspensia lui Burn-e, pe de altă parte, ar putea fi ajustată de un batran, în vârstă de 88 de ani.
Cu toate acestea, Storm este certificat pentru a face ca firele de păr de pe partea din spate a gâtului să stea în atenție și atunci când ajungeți la o viteză decentă, sculptura dintr-o parte în alta se simte solidă. În tot acest timp, am simțit că dețin controlul asupra trotinetei.
Cu toate acestea, există câteva domenii care ar putea fi îmbunătățite. În special, răspunsul accelerației este imediat – ceea ce face dificil menținerea unei viteze constante sub 40 km/h. În comparație cu o trotineta precum Burn-e Viper, pe care o poți controla pe măsură ce aplici treptat presiune asupra accelerației, accelerația Storm este bruscă.
Dacă vă place cuplul extrem și doriți să ardeți cauciucul de fiecare dată când pășiți pe trotineta, Storm va fi ideal pentru dvs., dar dacă nu vă place ideea experienței de șoc care rezultă din tragerea ușoară a accelerației, apoi, s-ar putea fi mai bine cu o trotineta diferita. Am testat scuterul în cele mai joase setări („Eco” și în modul de pilotare 1), iar răspunsul brutal al accelerației a răspuns imediat.
În general, Dualtron Storm este o plimbare antrenantă, dar este cea mai confortabilă? Acest lucru depinde de ce tip de conducator ești – dacă ești un dependent de adrenalină care este mai scurt de 1,80 m, atunci vei iubi Storm, dar dacă ești un conducator mai înalt căruia îi place să se plimbe, relaxeaza-te la plimbare, Și apoi apăsați accelerația pe măsură ce abordați tot felul de terenuri, Storm nu se potrivește acestui profil.
Viteza maxima si acceleratie
Un miracol al ingineriei moderne a trotinetelor electrice, Dualtron Storm poate atinge niveluri de viteză de vârf în industrie – în condiții bune, până la o viteză uluitoare de 100 km/h.
Ca urmare a puterii maxime de 6640W a motoarelor duale Dualtron Storm, trotineta are o rată de accelerare foarte rapidă. Este capabil să atinga 25 km/h de la plecare în doar 2,4 secunde și să ajungă la 40 km/h într-un burn-out de 3,7 secunde.
Storm este extrem de toridă – atât de mult încât răspunsul său imediat la accelerație – combinat cu natura agresivă, alimentată de adrenalină a ratei de accelerare a trotinetei – înseamnă că începerea călătoriei dvs. poate fi adesea o experiență nervoasă, care vă mușcă unghiile, deoarece toată puterea vă scutură înainte.
Adăugarea la această senzație este cantitatea mare de zgomot pe care o scoate Dualtron Storm. Spre deosebire de Viper-ul Nami Burn-e Viper, relativ silențios, motoarele ale lui Storm emit un zgomot puternic de rotire în timp ce te plimbi. Trebuie să recunosc, totuși – iubesc asta. Vă permite să auziți (și să simțiți) puterea care trece prin cadrul trotinetei și nu vă permite niciodată să uitați că sunteți călare pe unul dintre cele mai importante trotinete din lume.
În schimb, și așa cum am menționat anterior, trotinetele precum NAMI Burn-e vă permit mai mult control asupra vitezei prin aplicarea treptată a presiunii asupra accelerației. În acest sens, Viper oferă tot ce este mai bun din ambele lumi – o rată de accelerare care zdrobește industria, aprinde asfaltul, care reușește, de asemenea, să nu fie prea agitată sau să se simtă periculoasă.