Aprilia eSR1-O trotinetă debutanta fabricată în Italia
Aprilia eSR1 este una dintre cele mai accesibile trotinete electrice de la Aprilia, un brand italian renumit în sectorul mobilității electrice. În detalii, acesta este un scuter cu un design și ADN sportiv inconfundabil, dar orientat spre gama entry-level. Oferta sa se învârte în jurul unui motor de 350W și a unei baterii detașabile de 281Wh care oferă o viteză de 25 kilometri pe oră și, respectiv, o autonomie de 25km km. În plus, este format din anvelope de 10 inch și un ecran mare cu LED-uri.
Table of Contents

Descriere
Pe de altă parte, dacă ați căutat ceva mai puternic, mai rapid și capabil să se deplaseze pe teren dificil, poate BEZIOR S2 PRO cu motoarele sale duale 1200W oferă ceea ce aveți nevoie.
Un design cu ADN sportiv
Fără îndoială, Aprilia eSR1 este o trotinetă electrică care nu va lăsa pe nimeni indiferent, acel aspect sportiv negru cu accente roșii și gri va atrage cu siguranță atenția mai multor persoane. De asemenea, designul său agresiv nu este doar pentru a se lăuda, deoarece șasiul este realizat dintr-un aliaj de magneziu care îi conferă rezistență la impact și greutate redusă, cântărind nu mai mult de 15,5 kilograme. Ca și cum acest lucru nu ar fi fost suficient, manipularea cablajului este un alt succes, deoarece abia iese din șasiu sau tub.
Desigur, eSR1 prezintă un design pliabil care ne ajută să stocăm și să transportăm trotineta în mână, ceva foarte convenabil care nu poate lipsi din nicio trotinetă electrică care se respectă. Cu toate acestea, acesta nu este singurul detaliu convenabil pe care îl vom vedea în acest produs; bateria păstrează un as în mânecă.
Schimband putin subiectul, trotineta are anvelope de 10 inch fara cameră și prin urmare, mai rezistente la perforări decât media. În plus, acestea garantează o bună tracțiune și stabilitate chiar și pe drumuri denivelate.


De asemenea, trebuie să lăudăm sistemul de iluminare cuprinzător de la bordul acestei trotinete. În detalii, are atât un far cu LED-uri față, cât și lumini de frână spate, astfel încât are tot ce aveți nevoie pentru a conduce noaptea cu cât mai multă liniște posibilă.
În cele din urmă, trebuie să evidențiem prezența unui ecran LED mare de 3,5″ în centrul ghidonului. Desigur, de la acesta putem vizualiza în detaliu încărcarea bateriei, viteza curentă de deplasare, modul selectat, distanța parcursă, starea luminilor și alte date. Lângă ecran se află un buton pornit/oprit.

Motor si caracteristici
Aprilia eSR1 este alimentat de un motor de 350W cu o putere de vârf de 515W, care oferă scuterului posibilitatea de a călători cu o viteză maximă de 25 kilometri pe oră și de a urca pante cu o înclinare de 22 de grade. În plus, structura este capabilă să transporte o sarcină maximă de 100 kilograme.
Acestea fiind spuse, este o performanță în deplină conformitate cu legile rutiere din Europa pentru acest tip de vehicul, deci nu va fi necesar să o omologați sau ceva de genul acesta. În plus, suportă 3 moduri care influențează viteza de defilare; acestea sunt Eco (6km / h), standard (20km / h) și Sport (25km / h). În mod similar, înțelegem că este posibil să eliminăm limitele de viteză pentru a depăși 25km km/h, lucru pe care evident îl descurajăm, dar care vorbește pozitiv despre nivelul de putere pe care îl oferă această trotinetă.
În altă ordine de idei, scuterul are frâne mecanice cu disc pe roata din spate, în timp ce roata din față are frânare regenerativă, ajutând astfel la menținerea puterii bateriei atunci când se oprește.


Spre deosebire de Aprilia eSR2, nu putem spune că este echipat cu suspensie, ceea ce este o rușine, dar este ceva ce am putut vedea venind având în vedere eticheta de preț. Ceea ce nu putem ignora cu ușurință este faptul că nu este compatibil nici cu aplicația mobilă a producătorului, ceva care este prezent în eSR2.
Autonomie
Aprilia eSR1 este alimentat de o baterie detașabilă de 36V/7,8Ah, care teoretic oferă curse de până la 25 de kilometri în cel mai bun caz. Ca întotdeauna, cifra reală depinde de mulți factori, în principal de viteză, greutatea șoferului, temperatură și condițiile de drum.
ARGUMENTE
PRO:
-Design excelent cu estetică sportivă
-Baterie cu design detașabil
-Sistem complet de iluminare
CONTRA:
-Nu are amortizare
-Nu există suport pentru aplicații mobile
-Autonomie mediocră